مقالات آرشیو خبر ها
خدیرا ، قماری که جواب داد

خدیرا ، قماری که جواب داد

برای یار آلمانی یوونتوس، فصل اولش رو به پایان است و به احتمال زیاد به اسکودتو منجر خواهد شد، کسی که توسط قوهای سپید از مادرید طرد شد.

 

بعد از آینکه خدیرا به آن شکل از مادرید رانده شد، حالا می توانیم با خیال راحت بگوییم که فصل اول او در یوونتوس سرشار از موفقیت بوده است. چند فصل اخیر سامی پر از مصدومیت بوده است و حتی ماجراجویی اش با بیانکونری را روی کاناپه اش شروع کرد، اما در طول فصل اوضاع بهتر شد، چرا که باشگاه با هوشمندی با هافبک شکننده اش کنار آمد.

 

بعد از یورو، خدیرا می تواند با آرامش خود را برای فصلی جدید آماده کند و امیدوار باشد که از این هم به خدیرای 2010 نزدیک تر شود، همان بازیکنی که رئال مادرید با آغوش باز به استقبالش رفت. اما پایان ماجرا طور دیگری بود، او 4 ماه پایانی اش در اسپانیا را روی نیمکت گذراند، به خاطر وضعیت بدنی اش و اینکه می دانست که به عنوان بازیکن آزاد پایتخت اسپانیا را ترک خواهد کرد. این تصمیم در لیگ قهرمانان برابر یووه گران تمام شد، آن زمان کارلو آنچلوتی مربی رئال مادرید مجبور شد با مصدومیت لوکا مودریچ در ترکیب خط هافبکش تغییراتی ایجاد کند.

 

بیانکونری قدم پیش گذاشت تا او را در تابستان به خدمت بگیرد، انها می دانستند برگشتن خدیرایی که در 2 فصل اخیرا در مجموع تنها 35 بار به میدان رفته است، به فرم همیشگی زمان خواهد برد. هیچ عجیب نبود که از 24 بازی ای که در این فصل انجام داده، 14 تایش بعد از تعطیلات ژانویه بوده است، وقتی که بانوی پیر کاملا مطمئن شد که او دوره ی گذارش را پشت سر گذاشته است.

 

بازی های خوبش در تمام مسابقاتی که به میدان رفته به 20 برد، 3 مساوی و تنها یک شکست منجر شده است. و نشان می دهد که او برای اهداف این فصل ماسیمیلیانو آلگری تا چه سان مهم بوده است. در واقع، تنها شکست آنها با حضور او برابر بایرن مونیخی رقم خورد که وقتی خدیرا بیرون کشیده شد یوونتوس 2‐0 جلو بود. او حالا یک فصل در ایتالیا بوده است، فصل بعد دوباره آنها در لیگ قهرمانان هستند و به زودی عنوان قهرمانی این فصل سری آ‌ را از آن خود خواهند کرد.

 

میرکو گراتزیانو، گاتزتا دلااسپورت


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: